Wie we zijn  Vacature Voorzitter Dave Sheehan: Coördinator Mensenrechteneducatie Peter van Neer: Secretaris, Facebookbeheerder Boudewijn Jansen: Penningmeester Lisette Verheijen: PR, Twitterbeheerder, Webmaster Actiecoördinator, zie Vacature Ankie Lindhout: Materiaalbeheerder Angelika Rose: Schrijfgroepencoördinator Nourdin El Idrissi (groepslid) Anne Lucas (groepslid) Heb je interesse in of voel je je betrokken bij mensenrechten? Amnesty Maastricht is altijd op zoek naar Flexwerkers. Flexwerkers zijn vrijwilligers op oproepbasis: je naam komt dan op de flexwerkerslijst. Is er een activiteit, dan word je per e-mail of telefonisch benaderd of je je enkele uren wilt inzetten. Past het in je agenda en spreekt de activiteit je aan, dan reageer je positief. Wil je Flexwerker worden voor onze groep, stuur dan een mailtje naar info@amnesty-maastricht.nl. De website van Amnesty-Maastricht voldoet aan het privacy-beleid van Amnesty Nederland. Op de website van Amnesty Nederland staat hierover meer informatie. Informatie over onze groep staat ook in onze flyer die in het Nederlands en in het Engels beschikbaar is. Voor technische informatie over deze website kunt u contact opnemen met de webmaster via webmaster@amnesty-maastricht.nl
“Vanuit het niets was er opeens een actieve groep: het lukte om een goedlopende en goed georganiseerde groep op te zetten” Rinske Kolfschoten, voormalig voorzitter Amnesty Maastricht
Amnesty Groep Maastricht
Wie we zijn  Vacature Voorzitter Dave Sheehan: Coördinator Mensenrechten- educatie Peter van Neer: Secretaris, Facebookbeheerder Boudewijn Jansen: Penningmeester Lisette Verheijen: PR, Twitterbeheerder, Webmaster Actiecoördinator: zie Vacature Ankie Lindhout: Materiaalbeheer Angelika Rose: Schrijfgroepencoördinator Nourdin El Idrissi (groepslid) Anne Lucas (groepslid) Heb je interesse in of voel je je betrokken bij mensenrechten? Amnesty Maastricht is altijd op zoek naar Flexwerkers. Flexwerkers zijn vrijwilligers op oproepbasis: je naam komt dan op de flexwerkerslijst. Is er een activiteit, dan word je per e-mail of telefonisch benaderd of je je enkele uren wilt inzetten. Past het in je agenda en spreekt de activiteit je aan, dan reageer je positief. Wil je Flexwerker worden voor onze groep, stuur dan een mailtje naar info@amnesty-maastricht.nl. De website van Amnesty-Maastricht voldoet aan het privacy-beleid van Amnesty Nederland. Op de website van Amnesty Nederland staat hierover meer informatie. Informatie over onze groep staat ook in onze flyer die in het Nederlands en in het Engels beschikbaar is. Voor technische informatie over deze website kunt u contact opnemen met de webmaster via webmaster@amnesty-maastricht.nl
Amnesty Groep Maastricht